سرویس و نگهداری

سرویس و تعمیرات

تا به حال حتما این سوالات در ذهن شما به وجود آمده است که آیا سرویس آسانسور باید حتما انجام شود ؟ یا اگر سرویس و نگهداری آسانسور انجام نشود مسئولیت با چه کسی است ؟

هر وسیله الکترو مکانیکی نیاز به سرویس و نگهداری دارد ،عدم سرویس و نگهداری آسانسور باعث بروز خسارات سنگین مالی و هزینه های جبران ناپذیر جانی  سرویس آسانسور توسط سرویسکار ماهر ،اهمیت خاصی دارد.

در صورت عدم انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور ، تمامی مسئولیت جانی و مالی به عهده ی نماینده یا مالکین ساختمان می باشد.

امروزه آسانسور قلب تپنده هر ساختمان می باشد در صورت عدم سرویس آسانسور و بروز مشکل برای آسانسور رفت و آمد بسیار مشکل و در ساختمان‌های بلندمرتبه تقریباً غیر ممکن است همچنین در بعضی مواقع در آسانسورها مشکلاتی وجود دارد که موجب خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری می شود با توجه موارد ذکر شده  باید به صورت دوره ای سرویس و نگهداری آسانسور منظم طبق چک لیست مورد بررسی قرار بگیرد تا آسانسور عملکردی مطلوبی داشته باشد.

مجموعه آسانسور ۲۰ با سرویسکار های کارآزموده آمادگی ارائه خدمات سرویس  و نگهداری انواع آسانسور در تمام مناطق تهران را دارا می باشد. برای استعلام قیمت سرویس آسانسور لطفا با شرکت تماس و یا با پر کردن فرم خدمات آسانسور منتظر تماس از سمت مجموعه آسانسور بیست باشید.

برای آسانسور بیست جایگزینی نیست

آیا نیاز به خدمات آسانسور دارید؟

با پر کردن فرم مربوط به درخواست خدمات آسانسور، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

فرم درخواست خدمات آسانسور

بیش از 15 سال سابقه

ما با تکیه بر تجربه بالا بهترین خدمات را ارائه میکنیم.

خدمات سریع

در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو شما مشتریان عزیز هستیم.

صرفه جویی در هزینه

با انتخاب ما از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید،بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت را از ما بخواهید.

تضمین خدمات

این اطمینان به شما داده می شود که در صورت سپردن پروژه به ما پشیمان نخواهید شد.

مقالات